FAQs

Οδηγίες & Συχνές Ερωτήσεις

FAQs

Οδηγίες & Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις

Είναι οι ηλεκτρονικές μου αγορές ασφαλείς;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα airplants.gr, σε συνεργασία με το αξιόπιστο σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Viva Payments Services S.A (Viva Payments) έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε οι συναλλαγές και τα προσωπικά σας δεδομένα να παραμένουν ασφαλή.

Γιατί σταματάει η διάθεση κάποιων φυτών;

Οι συνηθέστεροι λόγοι για τους οποίους σταματάει η διάθεση συγκεκριμένων προϊόντων είναι οι εξής:
• Τα συγκεκριμένα προϊόντα δεν έχουν ζήτηση έτσι αντικαθίστανται από άλλα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις προτιμήσεις των πελατών.
• Λόγω της εποχικότητας των φυτών τα προϊόντα εξαντλούνται και αντικαθίστανται με νέα βάση της εποχής.

Πότε χρεώνεται ο λογαριασμός μου ;

Ο λογαριασμός σας χρεώνεται με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας και εφόσον έχετε συμφωνήσει με την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης της airplants.gr. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική απορρήτου και τους όρους χρήσης αγορών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πατήστε εδώ.

Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου ;

Μπορείτε να τροποποιήσετε ή να ακυρώσετε την παραγγελία σας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την airplants.gr, είτε τηλεφωνικά στο +30 23210 85579, είτε στέλνοντας ένα email στο [email protected] και εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για το ακριβές ποσό που έχω χρεωθεί ;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας παραλαμβάνετε αυτομάτως ένα email από την airplants.gr , στο οποίο αναφέρονται αναλυτικά τα στοιχεία της παραγγελίας σας καθώς και το ακριβές ποσό το οποίο έχει χρεωθεί στον λογαριασμό σας.

Γίνεται μερική επιστροφή του ποσού που έχω χρεωθεί ;

Σε περίπτωση που κάποιο τεμάχιο αφαιρεθεί από την παραγγελία σας πριν την αποστολή της, δύναται να επιστραφεί μέρος του ποσού που έχει χρεωθεί στον λογαριασμό. Οι άνθρωποι μας θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικά μαζί σας ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για τις προσφορές ;

Για τις προσφορές μας μπορείτε να ενημερώνεστε κάνοντας εγγραφή στο newsletter μας εδώ καθώς και παρακολουθώντας τις επίσημες σελίδες μας στα social media, Facebook , Instagram

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ;

Οι τρόποι πληρωμής είναι :

  • Με πιστωτική κάρτα
  • Με την Klarna σε συνεργασία με VIVAWALLET μπορείτε να κάνετε αγορές τώρα και να πληρώσετε αργότερα. Με τη χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα.
  • Με κατάθεση χρήματων σε έναν από τους λογαριασμούς των συνεργαζόμενων τραπεζών της airplants.gr. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους λογαριασμούς τραπέζης πατήστε εδώ.
  • Μέσω PayPal
  • Με αντικαταβολή, πληρωμή με μετρητά κατά την παράδοση στην συνεργαζόμενη εταιρεία Courier. * ισχύει μόνο για τηλεφωνικές παραγγελίες
Μέσα σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου ;

Στην συσκευασία και εκτέλεση των παραγγελιών σας τηρείται αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Εφόσον έχετε λάβει το ενημερωτικό email πως η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί και σας έχουμε αποστείλει το voucher της μεταφορικής εταιρίας, η παραγγελία θα φτάσει στην πόρτα σας εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.

Θέλω να παραγγείλω φυτά αλλά φοβάμαι. Θα φτάσουν ασφαλή ;

Τα φυτά μας συσκευάζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να φτάνουν ασφαλή στον προορισμό τους και να τα χαρείτε για πολύ καιρό. Φυσικά, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τα φυτά είναι  ζωντανοί οργανισμοί που μπορεί να επηρεαστούν από την μεταφορά τους, ωστόσο μόλις ποτιστούν επαρκώς και εγκλιματιστούν στο χώρο σας, θα ανακάμψουν άμεσα.

Θέλω να πληρώσω με αντικαταβολή. Γίνεται ;

Η αντικαταβολή υποστηρίζεται ως τρόπος πληρωμής μόνο για τηλεφωνικές παραγγελίες. Επίσης μπορείτε να επιλέξετε πληρωμή με κάρτα, πληρωμή μέσω PayPal ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Το φυτό που παρέλαβα δεν είναι ίδιο με αυτό που παρήγγειλα. Τι κάνω ;

Τα φυτά, καθώς είναι ζωντανοί οργανισμοί και όχι κάποιο βιομηχανοποιημένο προϊόν, δεν μπορούν να έχουν πάντα σταθερά τα εξωτερικά χαρακτηριστικά τους και πάντα υπάρχουν κάποιες διαφορές τόσο στα φυτά της ίδιας παρτίδας όσο και συγκριτικά με την φωτογραφία που έχουμε αναρτήσει στο site μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.

Το φυτό που παρέλαβα έχει διαφορετικό ύψος από αυτό που παρήγγειλα. Τι κάνω ;

Η μέτρηση του φυτού πραγματοποιείται από τον προμηθευτή και πάντα αναφερόμαστε σε αυτήν με μια απόκλιση 1-10 εκατοστών. Επίσης, η μέτρηση γίνεται άλλοτε από την βάση της γλάστρας έως το τελικό ύψος και άλλοτε στο μέρος του φυτού που βρίσκεται εκτός γλάστρας ανάλογα το είδος του φυτού. Η airplants.gr δεν φέρει ευθύνη για το αναγραφόμενο ύψος καθώς είναι ευθύνη του προμηθευτή. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.

Το φυτό που παρέλαβα δεν είναι σε καλή κατάσταση. Τι κάνω ;

Όλα τα φυτά συσκευάζονται και φεύγουν από το κατάστημα μας σε άριστη κατάσταση. Κάποια φυτά, ανάλογα του φυλλώματος ή της φυσικής τους κατάστασης είναι πιο ευαίσθητα από άλλα σε εξωτερικούς παράγοντες όπως η θερμοκρασία, το φως, η μεταφορά, κα.
Εμείς σας προτείνουμε να τοποθετήσετε τα φυτά σας σε μια λεκάνη με νερό ώστε να ποτιστούν πολύ καλά αμέσως μόλις τα παραλάβετε, ιδίως εάν η αγορά σας πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο υψηλής εξωτερικής θερμοκρασίας. Στη συνέχεια ακολουθήστε σταθερό πρόγραμμα ποτίσματος ανάλογα με τις ανάγκες του φυτού. Επιλέξτε ένα φωτεινό σημείο του χώρου σας, όπου όμως ο ήλιος δεν χτυπάει άμεσα στο φύλλωμα των φυτών. Το φυτό σας θα χρειαστεί λίγες μέρες έως ότου εγκλιματιστεί στο νέο του σπίτι διότι είναι ζωντανός οργανισμός.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.

Δεν έχω λάβει επιβεβαίωση της παραγγελίας μου. Τι κάνω;

Αρχικά ελέγχετε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο εάν έχετε λάβει κάποιο μήνυμα από την airplants.gr. Παρακαλούμε ελέγξτε και τον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σε περίπτωση που το email έχει πάει εκεί. Εάν δεν βρίσκετε κανένα μήνυμα από εμάς, παρακαλούμε καλέστε μας στο +30 23210 85579 ώστε να το διαλευκάνουμε μαζί.

Ποια φυτά έχετε να μου προτείνετε για σπίτι με κατοικίδιο ;

Πατώντας επάνω στην φωτογραφία κάθε φυτού στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, εμφανίζεται αναλυτικά η περιγραφή του, όπου αναγράφεται η καταλληλόλητα του για σπίτι στο οποίο υπάρχουν παιδιά ή κατοικίδια ζώα.

Πως παραγγέλνω τα προϊόντα προσφοράς που βλέπω σε Facebook και Instagram ;

Για να παραγγείλετε τα προϊόντα προσφοράς θα χρειαστεί να μας αποστείλετε τα στοιχεία σας, την διεύθυνση αποστολής και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας με μήνυμα στο μέσο στο οποίο δημοσιεύτηκε η προσφορά και εμείς θα ολοκληρώσουμε την διαδικασία παραγγελίας από το κατάστημα σε επικοινωνία μαζί σας.

Η airplants.gr έχει φυσικό κατάστημα ή εξυπηρετεί μόνο online ;

Το κατάστημα μας βρίσκεται στις Σέρρες, Ηροδότου 48Α και μπορείτε να μας επισκεφθείτε καθημερινά (Δευτέρα έως Σάββατο), 09.00-17.00. Εξυπηρετούμε ωστόσο όλη την Ελλάδα μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.airplants.gr

Ολοκλήρωσα την παραγγελία μου στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Και τώρα τι γίνεται ;

Αρχικά θα λάβετε ένα email από εμάς με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας, το ποσό της χρέωσης καθώς και τα στοιχεία αποστολής. Εφόσον έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή επιτυχώς, η παραγγελία μπαίνει αυτόματα στην σειρά προτεραιότητας για συσκευασία και αποστολή. Μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή, θα παραλάβετε ένα δεύτερο email επιβεβαιώνοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Τέλος, θα λάβετε ακόμη ένα μήνυμα με τον αριθμό voucher της ταχυδρομικής εταιρίας ώστε να μπορείτε να εντοπίσετε την πορεία της παραγγελίας εφόσον φύγει από το κατάστημα μας για να έρθει κοντά σας.

Πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο ένα προϊόν που είναι σήμερα sold out;

Οι ποσότητες των προϊόντων μας ανανεώνονται συνεχώς, επομένως μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να είναι και πάλι διαθέσιμα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι σε έλλειψη από τον παραγωγό λόγω εποχικότητας, θα το εντάξουμε άμεσα στη γκάμα των προϊόντων μας μόλις είναι και πάλι διαθέσιμο.

Σε ποιες περιοχές της Ελλάδος γίνεται αποστολή;

Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα, στις περιοχές που έχει πρόσβαση το οδικό δίκτυο.

Να κάνω μεταφύτευση στα φυτά που παρέλαβα;

Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε μεταφύτευση στα φυτά σας, ωστόσο αν θέλετε να τους αλλάξετε γλάστρα για λόγους αισθητικής, θα χρειαστεί να περιμένετε 10-15 ημέρες από την ημέρα που τα παραλάβατε ώστε να εγκλιματιστούν πρώτα τα φυτά στο νέο τους περιβάλλον. Μέχρι τότε φροντίστε να ποτιστούν πολύ καλά αμέσως μόλις τα παραλάβετε και στη συνέχεια ακολουθήστε μια ρουτίνα ποτίσματος με βάση τις ανάγκες του φυτού σας.

Τι πρέπει να κάνω μόλις παραλάβω τα φυτά μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ;

Τοποθετήσετε τα φυτά σας σε μια λεκάνη με νερό ώστε να ποτιστούν πολύ καλά αμέσως μόλις τα παραλάβετε, ιδίως εάν η αγορά σας πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο υψηλής εξωτερικής θερμοκρασίας. Στη συνέχεια ακολουθήστε σταθερό πρόγραμμα ποτίσματος ανάλογα με τις ανάγκες του φυτού. Επιλέξτε ένα φωτεινό σημείο του χώρου σας, όπου όμως ο ήλιος δεν χτυπάει άμεσα στο φύλλωμα των φυτών. Το φυτό σας θα χρειαστεί λίγες μέρες έως ότου εγκλιματιστεί στο νέο του σπίτι διότι είναι ζωντανός οργανισμός. Δώστε του χρόνο και φροντίδα και δεν θα χρειαστεί τίποτε άλλο.

Γίνονται αλλαγές στα φυτά που έχω παραλάβει ;

Λόγω της φύσης του προϊόντος, δεν γίνονται αλλαγές στα φυτά. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.

Ποιος πληρώνει τα μεταφορικά έξοδα ;

Tο ποσό της μεταφοράς σας γνωστοποιείται πριν ολοκληρώσετε τις αγορές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ώστε να γνωρίζετε το ακριβές ποσό της χρέωσης.

Έχω δει να διαφημίζετε πως τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν. Ισχύει  ;

Ανά διαστήματα, με στόχο να διευκολύνουμε τις online αγορές σας, σας προσφέρουμε τα έξοδα αποστολής εντελώς δωρεάν. Η προσφορά κοινοποιείται στα μέσα ενημέρωσης και ισχύει αποκλειστικά για τις ημερομηνίες στις οποίες αναφερόμαστε.