• Οι περισσότερες παραγγελίες παραδίδονται στον καταναλωτή σε 2-4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
  • Οι παραγγελίες που αποστέλλονται σε νησιά παραδίδονται στον καταναλωτή σε 3-5 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
  • Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας για την οποία σας ενημερώνουμε μόλις ολοκληρωθεί και παραδοθεί η παραγγελία σας στη συνεργαζόμενη μεταφορική.
  • Τα μεταφορικά έξοδα για παραγγελίες άνω των 49,00€ είναι δωρεάν επιλέγοντας την υπηρεσία της BOXNOW
  • Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση αντικαταστάσεων επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον παραλήπτη. Τα έξοδα αποστολής για όλη την Ελλάδα είναι 4,00€ για βάρος έως 2 kg. Τα έξοδα αποστολής για Κύπρο είναι 15,00€ για βάρος έως 2 kg
  • Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος λόγω μη ικανοποίησης του παραλήπτη, ή άρνηση παραλαβής της παραγγελίας τότε υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών στον παραλήπτη και για τις δύο αποστολές.
  • Τα voucher έκπτωσης που δίνονται στους πελάτες από την εταιρεία, αφορούν έκπτωση σε προϊόντα και όχι σε μεταφορικά έξοδα.

 

Αποστολή με μεταφορική εταιρεία

  • Φυτά μεγάλου μεγέθους ή ογκώδη αντικείμενα που δεν μπορούν να αποσταλούν με εταιρεία Courier, αποστέλλονται μόνο με μεταφορική εταιρεία και παραλαβή από τον πελάτη από το πρακτορείο της πόλης του.
  • Ο χρόνος προετοιμασίας και αποστολής με πρακτορείο είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες.
  • Σε αυτή την περίπτωση δεν είναι δυνατή η πληρωμή με αντικαταβολή η πληρωμή γίνεται με τραπεζική κατάθεση ή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα μέσω Viva Payments ή PayPal.
  • Στις περισσότερες πόλεις υπάρχει η δυνατότητα και κατ’οίκον παράδοσης με έξτρα χρέωση που καθορίζει το πρακτορείο της εκάστοτε πόλης.

 

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει εξαντληθεί λόγω μεγάλης ζήτησης.
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα προσωπικά στοιχεία που έχετε καταχωρήσει κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας, δεν είναι σωστά ενημερωμένα.  Σε μια τέτοια περίπτωση, εφόσον δε θα καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, μπορείτε να καλέσετε στο +30 2321085579, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00, για να ενημερωθείτε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας.