• Οι περισσότερες παραγγελίες παραδίδονται στον καταναλωτή σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
  • Οι παραγγελίες που αποστέλλονται σε νησιά παραδίδονται στον καταναλωτή σε 2-4 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα αποστολής.
  • Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας για την οποία σας ενημερώνουμε μόλις ολοκληρωθεί και παραδοθεί η παραγγελία σας στη συνεργαζόμενη μεταφορική.
  • Τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 120 €.
  • Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση αντικαταστάσεων επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον παραλήπτη.
  • Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος λόγω μη ικανοποίησης του παραλήπτη, ή άρνηση παραλαβής της παραγγελίας τότε υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών στον παραλήπτη και για τις δύο αποστολές.
  • Τα voucher έκπτωσης που δίνονται στους πελάτες από την εταιρεία, αφορούν έκπτωση σε προϊόντα και όχι σε μεταφορικά έξοδα.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: Το προϊόν έχει εξαντληθεί λόγω μεγάλης ζήτησης. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα προσωπικά στοιχεία που έχετε καταχωρήσει κατά την υποβολή της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας, δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε μια τέτοια περίπτωση, εφόσον δε θα καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, μπορείτε να καλέσετε στο +30 2321085579, Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00, για να ενημερωθείτε σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας σας.